Aktualne oferty pracy w SOPEXIM
Praca stacjonarna: Aleksandrów Łódzki
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za monitorowanie zamówień, umieszczanie ogłoszeń oraz pozyskiwanie nowych i obsługę obecnych klientów.
Opis stanowiska:
– Aktywne poszukiwanie nowych klientów.
– Obsługa obecnych klientów firmy.
– Sprzedaż produktów, przygotowywanie ofert, głównie klientom biznesowym.
– Monitorowanie zamówień, celów ilościowych i jakościowych.
– Cykliczny kontakt z klientem, odpowiadanie na wiadomości, publikowanie materiałów w Social Mediach oraz na stronie firmowej.
– Udział w projektach marketingowych i sprzedażowych we współpracy z innymi działami w firmie.
– Promocja produktów za pośrednictwem kanałów internetowych (OLX, Facebook itp.); wiedza o produktach nie jest wymagana na starcie.
Wymagamy:
– Podstawowa umiejętność obsługi pakietów Office (Excel, Word)
– Samodzielność w działaniach oraz wielozadaniowość
– Chęć rozwoju i uczenia się nowych rzeczy.
– Komunikatywność i kreatywność.
Mile widziane:
– Znajomość obsługi kanałów reklamowych typu: Facebook Ads, Google Ads
– Znajomość obsługi i analizy danych z Google Analytics
– Umiejętność optymalizowania stron pod kątem SEO
– Znajomość języka angielskiego
– Prawo jazdy kat. B
– Znajomość obsługi programu handlowego „Symfonia”
Oferujemy:
– stałe wynagrodzenie + system premiowy
– Stabilne zatrudnienie : Umowę o pracę lub Kontrakt B2B
– Stałe godziny pracy stacjonarnej
– Kursy, szkolenia, e-learningi
– wparcie zespołu
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki,
Przyszłe zadania polegać będą na:
- współpracy z terenowymi przedstawicielami handlowymi
- poszukiwaniu i pozyskiwaniu nowych klientów
- obsłudze obecnych klientów
- asystowaniu menadżerowi sprzedaży i logistyki
- nadzorowaniu gospodarki magazynowej (zamówienia klientów, stany towarów, dostawy, wywóz towarów)
- organizacji transportu krajowego i nadzorze nad transportem własnym
- monitorowaniu i miękkiej windykacji należności firmy
Od kandydatów wymagamy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży i/lub logistyki
- dużego zaangażowania w wykonywaną pracę
- umiejętność sprawnego liczenia
- bardzo dobrej organizacji pracy
- podstawowej znajomości programów Office (Excel, Word)
- doświadczenie w handlu materiałami budowlanymi lub drewnopochodnymi będzie dużym atutem
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat
- Pracę poniedziałek – piątek od 8:00 – 16:00
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjny system wynagrodzenia, premiujący osiągane wyniki
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia doświadczenia w sprecyzowanej branży produktowej
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza:
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie, kujawsko-pomorskie
Przyszłe zadania polegać będą na:
- prezentacji i sprzedaży produktów znajdujących się w ofercie firmy
- aktywnym poszukiwaniu i pozyskiwaniu nowych klientów
- opiece i podtrzymaniu relacji handlowych z obecnymi klientami firmy
- realizacji wyznaczonego planu sprzedażowego zgodnie z polityką handlową firmy
- raportowaniu działań handlowych i działań konkurencji
- współpracy z działem logistycznym
- praca głównie w terenie
Od kandydatów wymagamy:
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy przedstawiciela handlowego w branży materiałów budowlanych lub branży drzewnej
- znajomości rynku budowlanego/ drzewnego
- dużego zaangażowania w wykonywaną pracę, odpowiedzialności i zmotywowania do realizacji celów sprzedażowych
- umiejętności negocjacji i rozwiązywania problemów
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- ważnego prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- prace w oparciu o umowę B2B lub umowę o pracę
- wynagrodzenie stałe + prowizję od wypracowanego wyniku
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, komputer
- szkolenia produktowe i handlowe
- pomocny i przyjazny zespół
- pracę poniedziałek – piątek
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza: